2008 m. liepos 19 d., šeštadienis

Vampyrai muzikos klipuose 2

Tęsiant šią temą, dabar vėl pristatysiu tris klipus, kuriuose galima pamatyti mažiausiai porą gražių ilčių.

Farin Urlaub - Sumisu

Vėl šiek tiek vokietizmo. O vokiečiai ist gut, kadangi ši tauta, kaip bebūtų kitiems keista, labai linkus į visas misterijas. Neveltui pas juos daugiausiai satanistų :D. O jau niekas jų nepralenks ir vampyrų sferoje - nušluostė nosį Bremo gimtinei :) Na, o klipas mielai nosferatiškas - tiek tegalima pridurti.

Static - X - Cold

ŪŪŪŪŪŪŪŪ, o šitą klipą tai aš myyyyliu. Čia mano mėgstamiausio filmo "Vampyrų karalienė"(žinau žinau, jau lietuviai labai preciziškai išvertė filmo pavadinimą -.-) klipas. Šio filmo eilė taip pat kažkada ateis :D Šiaip tai klipo siužetas yra ne pagal filmo siužetą, o pagal Richardo Mathesono "The Last Man on Earth" romaną arba net greičiau 64-ųjų versijos filmą. Tik nepagalvokit, kad įkvėptas "Aš esu legenda" filmo! Toli gražu, ačiū dievui. Na, apie visa tai irgi per kitus kartus pašnekėsime...

Highland - Bella Stella
Vampyrai, rokokas ir kažkoks sindbadas... Oi, dar pamiršau visiškai puikiai prisitaikantį prie tokios aplinkos vieną juodaodį. Čia kaip šiandien mano viršininkė gerai nusakė panašų atvejį, tik kalbant apie baldus - karališkas kaimas :D
Šiaip man muzika labai patinka, todėl ignoruojant tam tikrus vaizdus ir tipinę pabaigą, galima sakyti, kad išėjo labai puikus klipas (nes pamatysite daug baisesnių :D)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin