2008 m. rugsėjo 23 d., antradienis

Beveik realu

Taip, aš jau žinau, kuo užsiimčiau, jei būčiau kokia luizianietė. Eičiau dirbti "True Blood" serialui. Kam aš tikčiau ten? O visgi pafantazavimai kai kur būna naudingi. Štai dabar pastebėjau, kad nauji serialai bando sukurti ir virtualią realybę. Įdomu. Bet kam? Galbūt kitų fanizmui padidinti, o kitiems padėti pafantazuoti? Aš, tiesą sakant, nemėgstu tokių priedų.
Bet pvz., "Moonlight" kūrėjai surezgė pagrindinės veikėjos Beth dienoraštį. Prisipažinsiu, tingėjau skaityti. Gerai, kad "Blood Ties" nieko panašaus nesukūrė (arba aš tiesiog neatradau dar). Matyt, kanadiečiai labiau pasitiki individualiom fantazijom :D Na, o jau "True Blood" tai iš peties pasistengė.
Štai, visos ištisos kronikos, reklamos, skirtingi inetrnetiniai puslapiai ir tt. Kam įdomu, galit patys net pasismaginti, ieškodami naujų fiktyvių/realių svetainių. Pvz., čia galit išsiaiškinti, koks jums kraujas labiausiai tiktų :D Man tai A X)
Bet visgi kai kas smagaus buvo sukurta:


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin