2008 m. gruodžio 15 d., pirmadienis

Pasaka iš rūsio


Aš, palyginus, neseniai sužinojau apie tokią žmonių grupelę, pasivadinusią "Pasaka iš rūsio". Jie mėgsta organizuoti kraupius meninius vakarėlius skirtingose Lietuvos apleistose (!) vietovėse. Gerai, kad jie nedaro savo renginio kartą į metus, o apytiksliai kas kelis mėnesius. Štai dabar galbūt suplanuos kažką Naujiesiems metams ar Valentinui.

Na, o man pavyko sudalyvauti paskutiniame renginyje "Paukščių naktipiečiai". Buvo be galo smagu. Bet kodėl aš dabar juos reklamuoju?

Ogi paaiškėjo, kad jie anksčiau ne vien buvo padarę vampyriškos temos vakarą, bet ir bene kiekvieną kartą daro siaubo kino kambarėlį, kuriame galima pažiūrėti senuosius "Draculą", "Frankenstein", "Wolf Man" ir t.t.

Spėkite, kur aš daugiausiai laiko praleidau XD

Nuo šiol aš pranešinėsiu apie šiuos vakarėlius ir Jums ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin