2009 m. kovo 5 d., ketvirtadienis

Apsimetinėjame protingesniais

Baisų dalykėlį teko paskaityti, kas dedasi vakaruosna: žmonės apsimeta skaitę "Karą ir taiką", o slėpdamiesi skaito komiksus, "Harius Poterius" ir kitą trashą.
Lietuvaičiai tai dažnai mėgsta aukštesnės kultūros dalykėlius - kuriame vien tik autorinį kiną, o rašom niekam nesuprantamus romanus (bet jei nesupranti, tu durnas, o jei supranti, tu tiesiog lendi į užpakalį).
Na, ir buvo vykdomos apklausos, kuriose žmonės atviravo apie savo skaitomus trashromanius. Ir pasijaučiau nekaip skaitydama tuos pasisakymus. Kelis įkelsiu:

As a university student, I am expected by my parents to read intellectual books on modern events or renowned classic literature. For the first semester, however, I became slightly obsessed with the Twilight series. In public, I refused to read the books with their covers on and kept them securely hidden in my lap, but in my bedroom, I proudly stayed up until the early hours of the morning reading about Edward Cullen.
Ashten G, Athens, USA

Nesistebėkime, paryškinau, ką reikia. Žinot, aš dar nesutikau lietuvio literatūros studento, skaitančio TAI XD

Many of my teenage years were spent reading "trashy" books, the most prominent of which were The Vampire Chronicles by Anne Rice and the Anita Blake series by Laurell K Hamilton - books which I still tend to revisit today. I'm also a big fan of fan-fiction reading/writing. Oh, the shame!!
Roz T, Manchester

Na, gerai, o dabar aš susigėdau, jei visgi Anne yra trashas... Dėl Hamilton kol kas nežinau, nes neskaičiau... Susierzinau. Suprantu, kad knygos apie Sookie Stackhouse yra visiškas softas ir trashas, kaip ir populiarusis Twilight. Bet Anne...
Šiaip prisipažįstu - neskaičiau ir aš Tolstojaus (man ne gėda), o ir nežinau, ar kada paskaitysiu. Taip pat nemėgstu Dostojevskio, Balzakas irgi ne man. Zola taip pat. Kodėl? Todėl kad aš puikiai žinau, kad nepatinka man realizmo srovės literatūra. Bet be šitų yra ir milijonas kitų gerų klasikinių kūrinių, kuriuos su malonumu skaitau ir skaitysiu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin