2009 m. kovo 26 d., ketvirtadienis

Dracula: Pages from a Virgin's Diary


Kai aš atradau šį filmą prieš gerus keletą metų, iškart buvau skeptiškai nusistačius vien dėl šios nuotraukos. O mintyse skambėjo: "Čiurka Drakula?". Dabar gėdijuosi tokio savo buvusio nusistatymo.
Šis kanadiečių projektas yra mažiuko biudžeto filmas - baletas, sukurtas tyliojo filmo stiliumi. Atrodo, kad kino menas šiais laikais jau yra ties išsisėmimo riba ir nebėra jau kaip pranokti ankstesniuosius šedevrus, kaip pvz., Eizenšteino "Šarvuotis Potiomkinas", Wiene "Dr. Kaligario kabinetas" ar Murnau "Nosferatu" ir t.t.
O štai kanadiečiai (atkreipkime dėmesį, kad jie quite fond of vampires) sugebėjo sukurti mažą šedevrą. Tyliojo kino kameros stilista, baleto elegancija ir sincitiško modernumo efektai padaro šį filmą kinematografiškai erotišką. Tieisog tikras malonumas akims.
Dabar kalbant dėl Wei-Qiang Zhang, vaidinančio Drakulą. Visgi jis atlieka savo vaidmenį idealiai. Ir jei jau prabilus iš moteriškosios kritikos taško - jis ir labai gražus ir seksualus - koks ir turi būti Drakula šiandieniame materialiame pasaulyje. O ir puikiai filme sužaista su šio aktoriaus kilme. Kai Drakula plaukė į Angliją, buvo akcentuojama, kad artėja "blogis iš Rytų". Taigi, nebūtinai grėsmingi Rytai turi būti Rusija (čia tikriausiai tokia interpretacija tik lietuviui ir būdinga), bet tai gali būti ir Tolimieji Rytai ir tada suprantama, kodėl į Drakulos vaidmenį paimtas kinų kilmės aktorius - šokėjas.
Vienas dar geras novatoriškas niuansas filme - Drakula Miną viliojo žaliaisiais (aš turiu omeny pinigus). Tikrai, šiandieniam vyrui nepakanka vien pasiūlyti amžiną gyvenimą ir gerą seksą - būtina garantija yra pinigai. Gražiai ironizuojamas mūsų pasaulis.
Aš su metais vis labiau nusiviliu vampyriškais filmais, o šitas tik atgaivino mano viltis. Būtinai pažiūrėkite visi.
Aš nuo šiol skelbiu, kad tai - mano pati mėgstamiausia "Drakulos" versija, o galbūt net ir apskritai geriausias vampyriškas filmas.

P.S. O čia net netrūksta iškrypėliškų momentų: net ir Van Helsingas prigautas ;D

Įvertinimas: vampyrai čia idealūs ir nepriekaištingi

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin