2009 m. gegužės 29 d., penktadienis

Mano išsvajotasis New Orleans


Kai tik mane pakerėjo Anne Rice pasaulis, aš jau tada nusprendžiau kažkada gyvenime aplankyti Naująjį Orleaną. Šiaip nemėgstu Amerikos. Bet Luiziana man ne Amerika, o Prancūzijos palikimas. Viena seniausių napoleoniškų kolonijų, kuri dar turi istoriją, senovinę architektūrą, susijusią su motininiu žemynu. Aš kaip išdidi europietė dėl savo turtingo paveldo (neturiu omenyje Lietuvos, jei ką :D) didžiuojuos prieš Ameriką ir kitus žemynus. Bet Luiziana yra išimtis. Ir būtent Naujasis Orleanas. Nors Luizianos sostinė yra daug mažesnis miestas Baton Rouge, tačiau jau net Charlaine Harris savo kūryboje teigia, kad Naujasis Orleanas yra vampyrų sostinė :D Pagal Anne, jis visas turėtų priklausyti tik vienam Lestatui, niekas be jo žinios ten negali kelti kojos (šneka eina apie vampyrus).
O internetas šiais laikais yra beveik toks įspūdingas, prilygstantis laiko mašinai. Įeikite čia ir spauskite ant French Quarter daug daug kartų, kol atsidursite gatvėje. Ir galėsite sau laisvai vaikštinėti/apžiūrinėti Lestato gatves: Rue Bourbon, Rue Royale...
Ech... Aš vieną naktį vaikštinėjau ten, rodos, jau atmintinai žinau viską. Ir dabar sapnuojasi man visas naktis tas Naujasis Orleanas.
Šįkart sapnavau, kad ten buvau įdomiame gothic-vampire-impersonating renginyje, kuriame neatskirsi žmonių nuo vampyrų. Ir aš ieškojau Lestato ir rodėsi, kad jį pastebėjau...
Kitą vasarą žadu užkariauti Naująjį Orleaną ir tikriausiai dažnai patirsiu dejavu XD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin