2009 m. gegužės 20 d., trečiadienis

Vampyriški serialai Lietuvoje

Paskaičiuojame, matėme: "Buffy", "Angel", "Forever Knight". Dar nuo vasario rodė "Blade". Neatsitiktinai aš jo neminėjau čia, vis dar negaliu susipažinti su pirmąja serija. Bet aprašymas čia. Girdėjome pletkus, kad rudenį TV3 rodys "True Blood" (valio!!!), o dabar ką tik draugė pasakė, kad per LNK reklamuoja naują serialą "Mėnesiena". Ir suku galvą, ar tai "Moonlight" (jei taip, tai pasaka!!!!!). Kol kas neišeina rasti jokios informacijos internete. Aš jau net panorau vėl turėti tokį daiktą kaip televizorius XD Labai prašau, turiu išsiaiškinti, kas tai per serialas (tikiuosi, kad ne kažkokia meksikiečių telenovelė), bet kas pamatysite, atraportuokite man. Ar tai kažkas panašaus į tai. Dėkui :)

5 komentarai:

  1. Vyyy, kaip aš laukiu "True Blood".Tikiuosi tai ne šiaip pletkai.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mačiau per tv anonsą to „Mėnesiena“. Taigi ten tikrai apie vampyrus n_n Taigi manau čia tas pats „Moonlight“... Aš jau laukiu ^_^

    AtsakytiPanaikinti
  3. yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    dekui, tau sei kun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš irgi mačiau anonsą. Atkreipiau dėmesį, kad ten sakė tokią frazę: Jei galėtum gyventi amžinai, dėl ko gyventum (ar kažkas pan), ir prisiminiau, kad tai žodžiai iš „Twilight“ :D
    +od=, a6 irgi laukiu :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. nu tikrai, drauge butent tokius zodzius ir pakartojo, todel man nebuvo aisku, ar cia tikrai moonlight, nes ten kitokia koncepcija.

    tik dabar neaisku, kada rodys...ar vasara, ar rudeni. o nete info ner dar

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin