2009 m. birželio 24 d., trečiadienis

Pernakt pamėgau Ericą

Vėl apie "True Blood". Man knygynis Ericas vis labiau ir labiau patinka. O serialinio Erico netoleruoju (o ką kalbėti apie jo treningus). Bet mano pasąmonei, matyt, atvirkščiai ir ji padarė savo XD Koks sapnas aplankė:

Aš su Billu, o Ericas nori vis rasti progą pasikalbėti su manimi. Dar pastoviai tampsosi su savimi Jessicą. Billas nenori jo prileisti, o manęs irgi nevilioja pasikontaktavimas su anuo. Tačiau Ericas gavo progą ir ėmė man tėkšti tokius dalykus: aš su juo anksčiau buvau pora, vienas kitą mylėjome, o ir Jessica mano dukra, kurią pagimdžius man stogas nuvažiavo ir aš dalinai praradau atmintį. Ir kaip jam bloga klausytis visų tų mano nesąmonių "kaip aš nekenčiu Erico" ir t.t. (kas visad būna kiekvieną pirmadienį, pažiūrėjus naują seriją :D). Ir po tokios tiesos aš susivokiau. Billas žinojo, todėl neprileido Erico. Ir man jau ne 21, o apie 40! Ir dar tokie du jauni vyrai dėl manęs kovoja XD~ Argi ne miela? O Ericas Jessicą pavertė vampyre tam, kad bent toji mūsų bendra dalis liktų šalia jo. Kokie sentimentai :DDD

Bet esmė, kad mane tikrai paveikė šitas sapnas ir dabar pro pirštus žiūrėsiu į Erico treningus XD

7 komentarai:

  1. Perskaičiau "Pernakt pamėgau Erlicką" :D
    Pamaniau "Thats something.." :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. :DDDDD na, erlickui pamegti neprireike ir nakties:DDDDDD

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kad man tokie sapnai ;D o tai nebent seno pavidalo Drakulo sapnuojasi

    AtsakytiPanaikinti
  4. na jau ir ko gi blogas senasis D?:DDDD

    AtsakytiPanaikinti
  5. Va va kaip kartais buna, o ziurek viena ryta atsikelsi ir tikrai erika pasoneje turesi XD

    AtsakytiPanaikinti
  6. ir tikiuosi jis bus nuogas be treningu XDDDDD

    AtsakytiPanaikinti
  7. Nu ka jau,nurengti irgi malonumas XD
    Tiksliau nuplesti XD

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin