2010 m. kovo 3 d., trečiadienis

Naujienos apie T. Burtoną ir vampyrus

Naujausios netikėtos žinios mane išjudino iš tingulio ir ėmiausi rašyti blogan. Taigi, jau šį savaitgalį galėsime mėgautis makabriškąja "Alisa stebuklų šalyje". Laukiu nesulaukiu.



Bet neseniai sužinojau, kad T. Burtonas žada perkurti "Miegančiosios gražuolės" piktosios fėjos Maleficent istoriją. Žinokit, aš visus T. Burtono filmus mačius, esu jo gerbėja, bet už jo nagų prikišimą prie Maleficent aš ėmiau jį dievinti! Suprantate, mano pirmoji pažintis su disnėjiška animacija (kuri yra mano mylimiausia iki šiol) buvo "Sleeping Beauty" (rodos, man tebuvo 4 metukai). Ir, deja, aš nesvajojau tapti princese ir sutikti princą, ne ne - aš norėjau būti piktąja, gražiąja, įstabiąja, visagale Maleficent! Mane pakerėjo jos groteskiškas grožis (man niekas nesakė, kad ji turėtų būti negraži moralės atžvilgiu), o balsas... Ir pamenu net pirmoje klasėje aš per pirmąją dailės pamokėlę piešiau ją, todėl mokytoja pasibaisėjus mano makabriška keverzone nukišo piešinį į patį krūvos galą, o klasiokėms pasakodavau, kad aš galiu pavirsti į tokį gražų juodą drakoną kaip Maleficent, nes gimiau drakono metais XDDD Kažkada, rodos būdama dar 10 - 11 klasėj per pasakų vakarėlį buvau Maleficent. Gaila, kad nėra išlikusi viso kostiumo nuotrauka :D
Taigi, o Maleficent, žinoma, vaidintų nuostabioji Burtonienė - Helena Bonham Carter. Tikiuosi, kad tai ne pažadai...



Tačiau yra kita medalio pusė... Prieš kelis metus džiūgavau, kad T. Burtonas su J.Deppu sumąstė perkurti nuostabų vampyrišką "Dark Shadows" filmą. O šiandien perskaičiau, kad tie planai apšalo, o dabar jis susimeta su "Dienos sargybinio" ir "Nakties sargybinio" (kada nors gal reikės šiuos keistokus filmus aprašyti) režisieriumi T. Bekmambetovu (jiedu kartu prodiusavo "9", kuris, manau, nebuvo vienas geriausių darbų, prie kurių prisilietė T. Burtonas) statyti šviežiai išėjusio amerikietiško vampyriško romano ekranizaciją. O ta knyga - tai S. G. Smitho (jis parašė "Pride and Prejudice and Zombies") "Abraham Lincoln: Vampire Hunter". Ir nežinau kaip reaguoti... Aš, deja, esu už deppiškąją "Dark Shadows" ekranizaciją, o ne už medžiojamus vampyrus... Ach, Burtonai, tik spėjau tavimi pasidžiaugti ir taip nusivyliau...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin