2010 m. kovo 19 d., penktadienis

Pagaliau pribaigiau "Being Human"

Tik praėjusį savaitgalį sugebėjau pagaliau pažiūrėti paskutines 4 serijas. Įsivaizduojate, kokia atsilikusi buvau?! Galiu pasakyti, kad man šis sezonas išties labai patiko. Iš pradžių maniau, kad bus daug gumos tampymo ir pan., bet kaip visada nemirtingas britų humoras, vampyriškos klišės (Liusė ir vampyrai) ir t.t. man buvo labai prie širdies. O turbūt geriausia serija buvo apie Mitchello jaunystę šešiasdešimtaisiais. Aš net užsikrėčiau daina "Somebody to love". Dabar tereikia laukti žinių, ar bus pratęstas šis serialas trečiam sezonui (juk prisikėlęs Herrickas su pridžiūvusiais lapais aplink kirkšnis turėtų susilaukti neblogų reakcijų :D). Aš net užsimaniau kada nors gyvenime užsukti į Bristolį. Man patinka lankyti tokias vietas, susijusias su vampyrais).
Na, o kokie Jūsų ispūdžiai buvo?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin