2010 m. kovo 18 d., ketvirtadienis

Sveiki ir nesveiki, mielieji mano skaitytojai. Gan ilgam buvau dingus. Studentas visad tam turi dingsčių, kai staiga užgriūva mokslų lavina. Ne išimtis ir aš. Bet šiandien jau galiu atsipūsti... Beje, mano užkietėjęs vampyrizmas, žiūriu, kartais gali pakišti koją :D Pvz. šiandien kino viktorinoje (kino teatro "Pasakos" organizuojamas šaunus sinefilų konkursėlis) ištraukusi klausimą, kokiame filme nuskambėjo frazė: "Luisai, aš manau, kad tai nuostabios draugystės pradžia", sugebėjau nepasitarus su savo komanda iškart pulti kišti atsakymą "Interviu su vampyru" XD Nors tai buvo frazė iš "Casablankos" (iš paties paskutinio dialogo...). Apakino mane Louis XD Na, bet vis tiek mes laimėjome...
Beje, dabar kai sergu ir ypatingai turiu bėdų su kaklu, mąstau, kad būtų sunku tokioje šiaurėje gyventi su vampyrais... Jie pastoviai peršaldytų šlapimo pūslę ir kaklą amžinai skaudėtų XD Ach...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin