2010 m. lapkričio 26 d., penktadienis

Kito "Įsileisk mane" premjera ir kitka




Tai šįvakar Lietuvoje šio filmo premjera. Aš jau nenuėjau į trečio filmo premjerą ("Eclipse", "Vampire Sucks" ir šitas), nes tokia veikla buvo viena malonesnių, kol vampyrai nesupopsėjo :D Dabar per dažnai tie vampyrai prieš akis malasi. Nešnekėsiu darkart apie šį filmą, nes jau seniai seniai minėjau švedišką versiją. Net jei amerikoniškoji yra iš tikrųjų Hammerio prisikėlimo iš seno karsto pretekstas, vis tiek aš liksiu europocentristinės nuomonės ir siūlyčiau nepamiršti pažiūrėti ir švediškos. Bei palyginti patiems. Aš dar knygos neperskaičiau, deja. Yra ir tęsiniai, manau, Obuolys tikrai jų parūpins su laiku. O Hammeris - galbūt ir kitų ekranizacijų.
Bet šiuo metu Obuolys skelbia akciją laimėti knygą. Tereikia parašyti, kodėl patinka vampyrai. Tiesiog negaliu nepacituoti kai kurių perliukų:

Agnieška Sūdžiūtė: Todėl, kad jie geria kraują, yra sadistiški (bent jau dauguma ;]]), neturi sąžinės jausmo.. am.. kas čia dar..? Aj dar todėl, kad jie gražus, stiprus, greiti, turi iltis, yra nemirtingi ir turi išblyškusia (ta prasme lavono) odą.. ;]]]

Vainora Drilingaite: Nes pavydžiu jiems :D Kartais, kai esu labai pikta ant kokio nors žmogaus, atrodo, o kad galėčiau į tą žmogų dabar dantukus suleisti ir truputėlį kraujo nuleisti... smagu, ką? :D

Emilis Pasalauskas: po twiliaitu, man jie jau nebepatinka. Kazkokius pederastus padare is vampyru

Beata Krapikaite: Vampyrai yra jega!!!!!Gerai cia kazkur perskaiciau, kodel moterims patinka vampyrai ir tai simtas procentu yra tiesa!:
1.Vampyrai būna vienišiai atsiskyrėliai
2.Vampyrai dieną nereikalauja dėmesio
3.Vampyrai gerai rengiasi
4.Vampyrai mėgsta gla...mones
5.Vampyrai būna nepastovios nuotaikos
6.Vampyrai moka įtikinėti
7.Vampyrai visada ieško tos VIENINTELĖS
8.Vampyrai būna romantiški
9.Vampyrai būna stiprūs
10.ir paskutinis yra toks"'
Vampyrai visada „blogi berniukai“!moterys myli blogus berniukus!

Tadas Balnys: Kraujas naturalus gėrimas be jokiu E. Todėl vampyrai sveikut sveikuteliai!

Airidas D. Kondrotas: Todėl, kad mano dienomis vampyrai čiulpė kraują, o ne ****!

Ieva Steiblytė: Man jie tiesiog nepatinka :D

Gražina Koriakienė: nes jie baisūs

Ir visgi įdomu, kuris komentaras nugalės :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin