2011 m. spalio 10 d., pirmadienis

Pere Lachaise gėlės

Vasarą, atostogaujant prie pat Paryžiaus Pere Lachaise kapinių, teko sutikti prancūzų menininką, kurio fotografijos mane dėl asmeninių pomėgių nustebino. Denis Bernier jautriai fiksavo gėles Pere Lachaise kapinėse. Kapinės yra ne tik vienos gražiausių, bet taip pat ir labai senos, kuriose turi teisę atgulti tik įžymios personos. Ir dažniausiai tokie seni kapai įprastose kapinėse nebegali susilaukti lankytojų, nebent turistų, tačiau būtent užfiksuotos gėlės ir sukėlė man smalsumą. Mane jau vien sužavėjo idėja, kad menininkas išsiruošė nekromaniškai klaidžioti po kapines ir ieškoti savo natures mortes, fiksuoti numirusias tikrąja ta žodžio prasme. Bet ir mintis, kad dar gali kažkas lankyti tuos kelių šimtmečių lavonus? Išties įdomu. Juk paprastai ten žmonės eina raudonu lūpdažiu išbučiuoti ir aprašyti markeriu Oscaro Wilde'o kapo ar pabrūžinti Jimo Morrisono biusto. O pasirodo, kad vis dar yra prijaučiančių seniems numirėliams :)
Beje, kaip tokia tema apsieis be mistikos. Menininko originalai visi išsitrynė. Teliko tik šios kelios nuotraukos, kurios buvo išryškintos.
O aš dar menu, kaip vienas nevykęs mokslininkas vampomanas prieš daugelį metų man aiškino, kad šiose kapinėse yra Drakulos kapas :)))











Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin