2012 m. gegužės 28 d., pirmadienis

Mano vampyriškas gimtadienis


Na, pamaniau, kad visai būtų gerai ir pasigirti savo vis dar tebevampyrišku gyvenimu :D Žinoma, kokybė žymiai sumažėjo (dėl įvairių priežasčių), bet dar palaikau formą. Tikrąjį savo gimtadienį atšvenčiau Annes Rice mieste Naujajame Orleane su savo vyru D. O po jo teko grįžti Lietuvėlėn ir pakartoti gimtadienį su draugais. Mano migraciniai reikalai dar neišsisprendę, akivaizdžiai neturiu jokių vampyriškų pažinčių JAV migracinėse institucijose. Tai turbūt pasilietuvinsiu iki žiemos, o tada gal vėl lėksiu pas vyrą į Lestato miestą. Et, keistas tas vedybinis gyvenimas :D
Taigi, iš vyro gavau dovanų vampyro piešinį, pieštą mano mėgstamo niujorkiečio Lawrence Gullo: tai renesansiškas vampyras (mąstau apie Armando ir Marijaus laikus iš "Vampyrų kronikos"), dorojantį žiurkę (nuoroda į "Interviu su vampyru"?). Tiesiog nuostabu. Žinoma, ši grožybė liko Naujajame pasaulyje. Na, o šiaip gavau ir kraujo spalvos pirštinaites, galėsiu apsirėdyti kaip E. A. Poe Raudonoji Mirtis :) Ir vampyriškų aksesuarų nepristigo. Iš už jūrų kalnų atkeliavo žiauriai skanūs "Bite Me" sausainukai. O dar pasigrožėkite mano darytu Red Velvet tortu ir antkapėliu, prie kurio labai tiko vynas from the dark side. O juodai dienai gavau pirmosios pagalbos dėžutę su kraujo maišeliu :) Patinka man gimtadienį švęsti!











Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin