2009 m. balandžio 3 d., penktadienis

Krionika

Vienas draugas sakė, kad žmonės dabar laisvalaikiu dažniau domisi psichologija nei nanotechnologijomis. Nežinau kaip jūs, bet man psichologija - pats nepatraukliausias dalykėlis, o štai nanotechnologijos man labai rūpi. Suprasite, kodėl.
Mokslo pažanga sparti. Vaikystėje spėjai pafantazuoti, žiūrėdamas kokį fantastinį filmą, o šiandien jau mokslininkai paverčia visa tai realybe (organų atauginimas, sapnų valdymo, minčių skaitymo prietaisai ir t.t.).
Man aktualiausia tema - nemirtingumas. Tikriausiai nestebina, kodėl taip tai rūpi, nes vampyrai visgi daro savo įtaką. Na, argi nenorėtumėte būti vampyre/u? Jei kiek esate didesnis realistas, suprantate kad tai, deja, neįmanoma. Tačiau nemirtingumo poreikis išlieka. Man tai ypač aktualu.
Ir štai Amerikoje galima užsišaldyti (už labai brangią sumą) ir naiviai tikėtis, kad galbūt atšaldys tave ir kaip kokį Frankenšteino "monstrą" atkurs, kai jau mokslas bus dar labiau pažengęs. Aš visai rimtai norėčiau pabandyti (reikės pradėti taupyti), nes tai yra ir kartu mokslo rėmimas. Juk tokiems eksperimentams reikia pinigų (ir nemažų).
Įdomus faktelis, kad iš krionikuotos spermos jau yra gimęs žmogus ir yra mano bendraamžis. Vadinasi, šitie dalykėliai išties yra labai rimti. O vampyrams patarimas: norite vaikų - tereikia atšildyti genitalijas :DDD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin