2009 m. gegužės 5 d., antradienis

Atimčiau marškinėlius


Kai pamačiau šią maikutę, pagalvojau, kad griebčiau, nors ji ir nėra labai jau ypatinga. Ir prisiminiau vieną smagų seną įvykį. Atrodo, tai buvo devintos klasės pabaigoje, jau karšta, visi vaikščiojom sukaitę ir išsinuoginę. Su drauge kaip tuo metu buvo būdinga šnekėjomės vien apie manąjį Lestatą ir QOTD. Ir aš sakau: "Jei dabar pamatyčiau žmogų su Lestato marškinėliais, iškart nuplėščiau". Ir ką jūs manote, ogi ėmiau ir bibliotekoje po kokio pusvalandžio pamačiau ant vieno vyriškio nugaros įtartiną užrašą: "Drink from me and live forever". Su drauge patylėjom ir kitą sekundę prisiminėme, kad tai Lestato žodžiai iš IWTV XD O dieve, jis atsisuko ir ant krūtinės buvo kruziškasis Lestatas XD Ką daryti??? Ir aš priėjau, klausiu, tai kad jau dėvite tokius marškinėlius, matyt, esate IWTV fanas. O šis atsakė, kad nėra gyvenime regėjęs to filmo XD Aš buvau žado netekus ir net nesumąsčiau, kaip čia tą maikę iš jo atėmus... Ot... Prisikalbėjau. Kaip sakant, likimas pasijuokė iš to mano garsiai pasakyto pareiškimo XD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin