2012 m. gruodžio 30 d., sekmadienis

Kai Drakula sapnuojas


Mano mėgstamiausias sapnų žanras, žinoma, yra kinky vampyriška erotika. Anksčiau, paauglystėje, šiame reikale buvau palaiminta, dabar tik retai susapnuoju kažką tokio. Gaila, kad mano numylėtinis Lestatas visad buvo retesnis svečias nei Drakula. Jis niekad nebuvo mano didžioji meilė (kaip kad daugeliui mano draugių), bet jis lanko mane sapnuose kaip ir... reguliariai :D
Kažkada prieš kelias savaites mano vyras virto Drakula (beje, mes su draugėm visad trumpinom savo meiles: D - Drakula, L - Lestatas, F - Operos fantomas ir t.t., o aš dabar ir savo vyrui prikergiau trumpinį D dėl vardo) ir mane "pagrobęs" nusprendė, kad tapsiu jo naująją bride, o santuoka būtų legitimuota įprastu senoviniu būdu: seksu. Žinoma, anoks čia siurprizas - seksas su savo vyru :D Bet vis tiek patiko tas drakuliškas prieskonis. Mano juokui, vyras išgirdęs apie šį mano sapną atsakė: "Aš irgi sapnavau košmarą" :DDDD
Na, o šiąnakt Drakula vėl mane aplankė, bet tai nebuvo nieko erotiško, kai jis mūvėjo žalias aptemptas kelnes. Dievaži, ta E. Kostova visam laikui pažeidė mano smegenis su ta savo fantazija apie žalias Drakulos timpas ("Istorikė").
Dabar belieka laukti kitokio Drakulos įvaizdžio sapne, kad išmeščiau iš galvos tas žalias apteškes XD

Na, o kokie vampyrai lankosi Jūsų sapnuose?:D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Blog Widget by LinkWithin