2011 m. gruodžio 14 d., trečiadienis

(Vampyriškų) knygų iššūkis


Mane labai paviliojo šis sumanymas, kaip atsikratyti bent dalele sukauptų knygų. Pas mane knygų krūva tokia didelė, o kol dar esu Lietuvoje, reikia suvalgyti visą savo senatvei sukauptą biblioteką, nes kai jau skrisiu suvisam į Naująjį Orleaną, tai knygos su manim netilps į lėktuvą... Ir savaime suprantama, yra didelė krūva vampyriškų knygų. Tad pagal blogo temą parinkau ir vampyriškas knygas, kurias bandysiu suvalgyti greičiau nei per metus.
Skatinu ir jus greičiau suleisti iltis į savo vampyriškas knygas :)

Mano 12 knygų sąrašas:

1. Matt Haig - The Radleys (2010, Conogate) (apie knygą)
2. L. J. Smith - The Vampire Diaries. The Return: Nightfall (2009, Harper Teens) (apie knygą)
3. L. J. Smith - The Vampire Diaries. The Return: Shadow Souls (2010, Hodder Children's Books) (apie knygą)
4. Richelle Mead - Vampire Academy (2007, Razor Bill) (apie knygą)
5. Katie MacAlister - Sex, Lies and Vampires (2005, Hodder) (apie knygą)
6. Lee Hunt - The Vampire of New York (2008, A Signet Book) (apie knygą)
7. Traci Briery - The Vampire Journals (1993, Zebra Books) (apie knygą)
8. Angela Knight - Master of the Night (2004, Berkley Sensation)
9. Tanya Huff - The Blood Books Volume Two (2006, Daw Books)
10. Syrie James - Dracula, My Love (2010, Avon) (apie knygą)
11. Anonimas - Knyga be pavadinimo (2008, Alma littera) (apie knygą)
12. John Ajvide Lindqvist - Įsileisk mane (2010, Obuolys) (apie knygą)

2 alternatyvios knygos:

1. P. C. Cast ir Kristin Cast - Pažymėtoji (2009, Alma littera) (apie knygą)
2. Autorių grupė - Šėtoniškos išleistuvės (2010, Alma littera) (apie knygą)


3 komentarai:

  1. Kaip as pasiilgau knygu skaitymo, vis laiko nerandu :( Jei netycia reiketu uzuovejos tavo keliom vampyriskom knygutem kai isvyksi, mielai priimciau globai ;D

    Ir kada gi as perskaitysiu vampire chronicles? Ir vampire diaries noreciau paskaityt...

    Sandra
    Kur mano raktai?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ahh, o aš Kalėdom kaip tik eisiu užsipirkt vampyriškų (angliškų) knygų... Knyga be pavadinimo ir Įsileisk mane tikrai puikios, Pažymėtoji iš vis kažkokia nesąmonių nesąmonė, mečiau po kelių puslapių, Šėtoniškos išleistuvės irgi nekažkas :/ Sėkmės skaitant (;

    AtsakytiPanaikinti
  3. !!!!
    Tu zinai i kuria tavo knyga as dantis suleisciau?:DDD

    Labai gi dideli sunku bus gabenti *wink wink*

    AtsakytiPanaikinti

Blog Widget by LinkWithin